[Epitesz-barkacs] oszlopos furogep

vajk fekete halaloszto at yahoo.co.uk
2009. Dec. 28., H, 22:26:16 CET

a metabohoz miert nem jo a barkacs furoallvany?

amugy egy 15000 forintos kinai asztali (kisoszlopos) furogep is nagyon sok mindenre jo.

nekem az a bajom, hogy
 1. allandoan allitgatni kell az asztal magassagat a kulonbozo magassagu munkadarabokhoz
 2. az 50mm loket nagyon keves egy csomo mindenhez. a nagyobbaknak 70mm, az se sok
 3. az asztal szogben allithato, ami total felesleges, cserebe elallitodhat a derekszog.

szoval tok jo lenne, ha
 - az asztal magassaga sosem valtozna. lehetne csinalni nagy asztalt meg mindenfele tamasztekokat nagy munkadarabokhoz
 - az oszlopon menne le-fel az egesz furomu, mondjuk elektromos elotolassal. igy lenne tetszoleges loket, es a kezdomagassag is allithato egybol.

vajk