[Epitesz-barkacs] Angliában 2017-re kötelező szabvány lesz a passzívház

vajk fekete halaloszto at yahoo.co.uk
2009. Feb. 6., P, 00:18:45 CET

logikusan gondolkozol, de a passziv haz pont nem azokrol szol, mint amikre gondolsz.

nem az a gond, hogy honnan veszed ezt a 15kWh-t. hanem az, hogy egyensulyra kell torekedj minden szempontbol, kulonben buktad az egeszet. pl ilyen durva hoszigeteles es nyithatatlan ablakok mellett nagyon hamar megfosz nyaron, ha besut a nap az ablakon.

vagy elofordulhat hogy a vasarnapi ebed megfozese 30 fokra futi fel a hazat.

nem az a cel, hogy ne kelljen futeni, hanem hogy olyan legyen az egyensuly, hogy magatol majdnem jora alljon be az egesz. es akkor csak kicsit kell billegtetni erre vagy arra.

egy ilyen hazat nem futenek, hanem csak egy kicsit rasegitenek az egyensulyra. Gondolj bele, telen az a 700W futes nem azt jelenti hogy valahonnan kell szerezz 700W futest, hanem hogy ha 8-an vannak a hazban, akkor mar megy felfele a homerseklet, kell hideget beengedni.

viszont azt is jelenti, hogy a tv meg a furdoviz jelentos reszet megadja a 700W-nak.

vajk