[Epitesz-barkacs] tolomero

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2009. Feb. 12., Cs, 15:08:11 CET

Mágus Bérprogram Demo  wrote:

> viszont a vállalkozó magánembertől is megveheti egy sima
> adás-vételivel is (akár 4000-ért is) és azt a megállapodást le is
> könyvelheti, áfát ugyan
> nem tudsz visszakérni, de (pl. a 4000Ft-ot)  termelési költségként
> leírhatod

Igen, de a papírozás nem éri meg.

Amúgy vannak még nyalánkságok. Hátha nem tudja mindenki, hogy egy szaros,
hasonló értékű telefonszámlával mekkora állatságokat kell művelnie egy
könyvelőnek! Nemrég vettem észre az akta listán. Aztán rákérdeztem
valakitől, hogy mióta van ez így, mondta, hogy már évek óta.

Mellékelek egy táblázatot.
Ezek után meggondolandó, hogy egyáltalán el kell-e számolni a telefont.