[Epitesz-barkacs] Zsoltot keresnem + klima

vajk fekete halaloszto at yahoo.co.uk
2009. Feb. 28., Szo, 07:35:20 CET

sokat turtam klimas temat regebben. ket fontos megallapitasra jutottam, amivel vitatkozni lehet, de megcafolni nem:
1. nyilvan minnel hidegebb van, annal rosszabb a cop. de nagyhidegben sem megy 2 ala.
2. a szokasos klimak mindenfele hatasok eredmenyekent olyanok, hogy az aramfelvetel csak kicsit valtozik a kinti homerseklet fuggvenyeben, es ha nagyon hideg van egy kicsit meg inkabb csokken mint no.

A ketto egyutt sajna azt adja, hogy ha hideg van, akkor egyszeruen csokken a leadott teljesitmeny, es fajlagosan meg dragabban is fut.

Jol kell meretezni, ami az olcso splitklimakkal nem lehetetlen, nem halsz bele ha jol tullovod. De a draga gyari futo megoldasok dragak, az elado hajlamos alulmeretezni hogy kedvezo legyen az ar. A vevo meg az elso nagyobb hidegben tapasztalja a fentiek kovetkezmenyet.

vajk