[Epitesz-barkacs] gázhiány-veszély építészeti szemszögből

Balázs Bámer bamerbalazs at gmail.com
2009. Jan. 2., P, 10:32:36 CET

Szervusz Mindenki!

> Szerintem is csak a bemenetnél szabad fojtani.
>
> mert többnyire az ember jól megpakolja a kályhát este, hogy sokáig égjen, de
> szerintem addig nem szabad a kiáramló égéstermék útját leszűkíteni amíg a
> kályhában parázs van.

Nem légmentesen zár, úgy 6-8 cm2 rés mindig van mellette, de mégsem
254 cm2. Kis parázsnál el lehet zárni vele, nincs érezhető hatása a
szobában (az a jó a fafűtésben, hogy szaga van az égésterméknek). CO
érzékelő sem riaszt akkor sem, ha érezni. Azért is jó elzárni, mert
sparhert van a kályhán, amin elég sok rés van, az egész rendesen
átszellőzik.

szia: Balázs