[Epitesz-barkacs] gázhiány-veszély építészeti szemszögből

vajk fekete halaloszto at yahoo.co.uk
2009. Jan. 2., P, 11:05:31 CET

a fustcsappantyu egy regota hasznalt megoldas kandalloknal, kalyhaknal. ha eg a tuz, termeszetesen nem szabad elzarni. de nem is ketallasu a normalisan megoldott, hanem szepen allithato, hogy a huzatot beallitsuk!

a halalesetek 90%-a gazkeszulekkel van, mert ott nincs fustszag. es ugyancsak nagyreszuk etomodott kemeny, mas okbol tokeletlen eges vagy szar kemeny plusz rossz szelirany.

pl a klasszik eset a falikazan, elkormosodott hocserelovel. az eltomodes rontja a huzatot, ami miatt tokeletlen az eges, sok a CO, es meg huzat sincs ami kivigye.

vajk