[Epitesz-barkacs] parasodas 2

Balázs Bámer bamerbalazs at gmail.com
2009. Jan. 2., P, 18:01:37 CET

Szervusz HJózsi!

> Szóval vagy a páratartalom mérés nem okés, vagy ott igen hideg van más
> okból, és mélyen a harmatponti hőfok alá megy az üveg felülete.

Mire gondolsz, hogy hideg lehet más okból? Most néztem meg, 17 fok 50
rel% (nemrég szellőztettem), a páratartalom-mérő jó, nemrég
kalibráltam. Melegebben nem tud aludni a gyerkőc (vagy lehet, hogy meg
kéne próbálni több fűtéssel kevesebb ruhával, takaróval? Így is
tüdőgyulladást kapna a legtöbb anya, ha látná :-)

> 1. Keress majd a boltban valami zárt kábelcsatornát, valami 20x20-asat vagy

Ezt javasolta Mágus is, nem jó. Túl sok az üvegtábla az osztások miatt.

> 2. kívülről - tetszik a nejednek vagy nem - ragassz szélesebb hungarocellt
> az ablakra plusz szegélyként.

Ez jó lehet első körben. Az üvegre gondolod ragasztani, vagy úgy,
ahogy eddig csináltam? Ez utóbbi szerintem semmit nem ér vastagabbal
sem.

> Aztán majd, ha jobb idő lesz, vagy lesz rá pénz, egyéb feltétel teljesül,
> rakj be majd még egy üveget mondjuk kívülre, de úgy, hogy annak a külső

Na ez jó lehet, bár úgy kéne megcsinálni, hogy be ne tudjon jutni a
csapadék sehogy sem. Belülre szoktak ilyet rakni, bár amit találtam,
ritka gusztustalan:
http://www.foek.hu/korkep/termek/30010.html

köszi, szia: Balázs