[Epitesz-barkacs] parasodas 2

Balázs Bámer bamerbalazs at gmail.com
2009. Jan. 2., P, 18:31:56 CET

Szervusz HJózsi!

> 1. felhagyni a hagyománnyal, és a ma szokásos pelenkázási eljárásokat
> használni,

Nem (-: inkább veszünk még pelenkát és kint szárítjuk. Azt lehetne
még, hogy ha készen lenne a fürdőszobában az elszívó, oda rakni a
fregolit, és lassú elszívást beállítani. Esetleg páratartalom-függőt.
Ott képződne a legtöbb pára, máshova az elszívás miatt be se jutna, és
máshova viszont réseken bejutna a friss kinti. Mondjuk előszobán
keresztül, és máris elő van melegítve.

> 2. a lakás egy meghatározott részét elrekeszted szárító helyiségnek, aminek
> van saját szellőzése és fűtése,

Ez jó lenne... tavaly volt, az előszoba. Ott is folyt az ablakon a
víz, de nem érdekelt, mert lebontottuk (-:

> Ez a ruhaszárításosdi olyan, hogy napi 4 szellőztetéssel nem mész semmire.
> Ugyanis az történik a közbülső időben, hogy a ruhából kijött víz landol a
> falakban. A levegőben kevés marad. Azt kicseréled száraz levegőre, de a

Jogos. Bár ha szellőztetek, mindenképp kivonok valamennyit a
rendszerből a levegőn keresztül. A ruha is csak oda tudja juttatni.

> Meggondolandó olyan mosógép beszerzése is, aminek van 1200-as centrifugája,

Van...

> 1. páramentesítő ketyere, de ez gyanús, hogy helyből elvetett dolog.

Igen. Egyszer próbáltam, fogyaszt mint állat és akkor alig vont ki
valamit. Fűteni jó (-:

> 2. el kell viselni a magas páratartalmat, és az ablakokat 3 vagy 4 rétegűre
> cserélni.

Lehet, hogy erre is sor kerül. Ablakszárnyak elbírják.

szia: Balázs