[Epitesz-barkacs] parasodas 2

szepygab at fw.hu szepygab at fw.hu
2009. Jan. 2., P, 20:20:40 CET

On 2 Jan 2009 at 18:31, Balázs Bámer wrote:
> Egyszer próbáltam, fogyaszt mint állat és akkor alig vont ki
> valamit. F~nteni jó
Akkor most fagyaszt, vagy fűt?
Elvileg az ilyenben két hőcserélő van. Az elsőt hűti a
kompresszor, azon csapódik le a pára. A másodikon az itt kivont
hővel visszamelegíti a levegőt. Amit én használtam, az kissé
melegebb levegőt fújt vissza, mint a helyiség levegője.

De továbbra is azt mondom, az okot kell megszűntetni, nem a
tünetet kezelni.

Szárítós mosógéphez:
Nekünk van, 10 éve tán 10x használtuk a szárító funkciót. Nincs
levegő kivezetése, belül keringet. Villannyal felfűti a levegőt,
ráfújja a ruhára, majd a párás levegő csatonájának falára,
kívülről csapvizet permetez. Ezen a hideg felületen lecsapódik a
vízgőz, és a szivattyú kinyomja. A folyamat 1 - 2,5 órát tart,
közben rengeteg villanyt és vizet fogyaszt.
A külön szárítógép jobb megoldás lehet, ha kapsz kiszellőzőst.
Legegyszerűbb lenne csinálni egy szárítószekrényt, de mivel itt
nem csak a pelenkákból jön a pára, ez nem lenne elég. Szerintem
tartós megoldást a 3 rétegű üvegezés jelenthet, esetleg a külső
redőny, kihabosított alu profilokból.

üdv

szepygab