[Epitesz-barkacs] gázhiány-veszély építészeti szemszögből

Balázs Bámer bamerbalazs at gmail.com
2009. Jan. 4., V, 19:31:07 CET

Szervusz HJózsi!

>>          Egyszerű, tiltja -jogosan- az MSZ.

A kályha egyméteres körzetében a Burkus Szabvány érvényes, ami
energiatakarékossági okokból kötelező jelleggel előírja a szűkítő
csappantyú beszerelését (-:
Ez olyan, mint a hőbiztosító nélküli gáztűzhely. Annó feleségem
albérletében megláttam, kivert a víz. A ház viszont még mindig áll,
mert lehet rá vigyázni. Nem mintha most vennék ilyet, meg támogatnám a
seprűnyeles kitámasztást stb.

A bulvárról: én azt nem értem, mondjuk a Kossuth Rádióban minek
olvasnak be olyan híreket, hogy
-Mucsaröcsöge határában öten haltak meg a vasúti átjáróban, mikor
tilos jelzés ellenére...
-Herótsomorján porig égett egy lakóház, másfél ember odaveszett.
-Hottentották és apacsok között újra fellángoltak a harcok, 13 civil
és 3 katonai áldozata volt a...

mintha ennek akármi hatása lenne az itteniek életére. Az első kettő
esetleg, azokéra, akik ott vagy a közelben voltak, de úgyis tudják.

szia: Balázs