[Epitesz-barkacs] gázhiány-veszély építészeti szemszögből

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2009. Jan. 4., V, 20:15:37 CET

> A kályha egyméteres körzetében a Burkus Szabvány érvényes, ami
> energiatakarékossági okokból kötelező jelleggel előírja a szűkítő
> csappantyú beszerelését (-:

Na de hova? A fűstjáratba?
Az nincs előírva, hogy a temetési ügyintézés is előre meglegyen? :-) Nekem
olyannak tűnik, mintha a nyugdíjasokra hoznának egy szabályt: a piros
lámpánál kötelező áthaladni. :-)

> Ez olyan, mint a hőbiztosító nélküli gáztűzhely. Annó feleségem

Miért olyan?

> A bulvárról: én azt nem értem, mondjuk a Kossuth Rádióban minek
> olvasnak be olyan híreket, hogy
> -Mucsaröcsöge határában öten haltak meg a vasúti átjáróban, mikor
> tilos jelzés ellenére...
> -Herótsomorján porig égett egy lakóház, másfél ember odaveszett.
> -Hottentották és apacsok között újra fellángoltak a harcok, 13 civil
> és 3 katonai áldozata volt a...

Ma a tv-ben is az ölés alapállapot. Ma hallottam talán, valaki
összeszámolta, hogy egy nap alatt a tv-ben hány gyilkosságot és más
halálesetet látott a filmeken, és valahol 50-nél abbahagyta. Nem mondom,
hogy a súlyos közlekedési balesetekről nem kell tudósítani elrettentésül,
de hogy ez töltse ki a napokat...

A pofa valami olyan esetet is elmesélt, hogy kissrác a szülinapi
tortájához fogta a kést, aztán átfordította felülről lefelé fogásra, és
agyonszurkálta a tortáját, végül a valami plüsállatot is "szívenszúrta".
Arra nem emléxem, hogy ez közönyös, dühödt vagy élvezettel végrehajtott
műveletsor volt-e.