[Epitesz-barkacs] gázhiány-veszély építészeti szemszögből

Balázs Bámer bamerbalazs at gmail.com
2009. Jan. 4., V, 20:25:22 CET

Szervusz HJózsi!

> Az nincs előírva, hogy a temetési ügyintézés is előre meglegyen? :-) Nekem
> olyannak tűnik, mintha a nyugdíjasokra hoznának egy szabályt: a piros
> lámpánál kötelező áthaladni. :-)

Nem, ez nincs benne (-:

> Miért olyan?

Mert úgyfelejtem, kimegyek a konyhából és ledőlök aludni. Ömlik a gáz.
Valamire fölébredek, hát eszetlen gázszag van. A francba ezzel a
sötéttel, nekimentem a difenbachiának. Még álmos vagyok, nem
gondolkozom, fölkapcsolom a villanyt...
Szóval ha nem figyelek, ebből is baj lesz.

> halálesetet látott a filmeken, és valahol 50-nél abbahagyta. Nem mondom,
> hogy a súlyos közlekedési balesetekről nem kell tudósítani elrettentésül, de
> hogy ez töltse ki a napokat...

Szerinted van valami hatása? Legjobb példa a vasúti átjáró: mindig
van, aki próbálkozik. Vagy ha nem mondják be, tízszerennyi lenne?
Vagy gázkészülék: mi is mindig hallottuk a híreket, CO itt, CO ott.
Apám tízéves koromban adott is egy figyelemfelhívó cikket (na ennek
van értelme, nem a sok rémhírnek, mert a teljes machanizmust nem
mutatják ám be). Minden hiába, mi is hagytuk szétégni a hőcserélőt...
pedig mondjuk autót tudunk alapszinten karbantartani.

szia: Balázs