[Epitesz-barkacs] gázhiány-veszély építészeti szemszögből

Auth Gábor auth.gabor at javaforum.hu
2009. Jan. 4., V, 20:36:48 CET

Halihó!

Balázs Bámer ezt írta:
> Szerinted van valami hatása? Legjobb példa a vasúti átjáró: mindig
> van, aki próbálkozik. Vagy ha nem mondják be, tízszerennyi lenne?

  Hülyék ellen nemigen lehet védekezni... pár éve a saját szememmel láttam,
hogy egy autó a tilos jelzést mutató fénysorompó előtt álló kocsisort előzve
a leeresztett félkarú sorompón átmegy a síneken... ~10 másodperc múlva jött
az IC elég szép sebességgel.
  Lehet, hogy évekkel később ő volt a hírekben, mint az aktuális
vonatszerencsétlenség áldozata... de lehet, hogy még mindig ezt a sportot
űzi.

  Jah, láttam valamelyik bótban a héten CO érzékelőt, ha jól rémlik, akkor
~3-4e forint körül.
--
http://www.javaforum.hu -=- http://www.enaplo.hu
Auth Gábor -=- http://www.javaforum.hu/web/10/authgabor