[Epitesz-barkacs] az alternatívak a TV szerint

vajk fekete halaloszto at yahoo.co.uk
2009. Jan. 9., P, 14:04:15 CET

Hogy a politikahoz kicsik vagyunk, es realisabb muszakilag megoldani a kerdest, az tenyleg ugy tunik ugy van.

Az egesz euban marhara nem csinaltak ugyanezt. Lasd attachment. Kulon erdekes a kinel hanyszazalek energia jon gazbol.

A levego kerdesben en elfogult vagyok. Ha megcsap a szenfutes szaga, azonnal a gyerekkorom es a varos jut eszembe, ahol felnottem.

1m3 gaz most vilagpiaci aron szuk 500 dollar. (egybol latszik, hogy nalunk meg most is tul olcso a gaz)
1 barrel olaj ha 100 dollar, akkor is 63 cent egy liter olaj.
Az egeshojuk hasonlo lehet. Szoval a gaz lehet hogy valamivel olcsobb mint a nyersolaj.

Nemetorszagban, vagy pl eszaki orszagokban annyira az olajfutes az alap, hogy a szakirodalomban a haz energiatakarekossagat a lakoter negyzetmeterre juto eves olajfogyasztasban literben adjak meg.

Tuzepet bezarni, tartalyauto sofort masik kocsira rakni eleg egyszeru. Sot, ha az igeny csokken, messzebb lesznek egymastol a fatelepek es kesz. Viszont a csohalozatot nem szedheted fel, ha minden masodik fogyaszto leall.

Ritkan lakott teruleteken igenis baromi pazarlo a csohalozat. Ha mar megvan, akkor persze nem. De ha pl meg nem kpe, es ki kell cserelni, akkor egybol az.

vajk