[Epitesz-barkacs] NiMH aksi

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2009. Jan. 14., Sze, 20:17:59 CET

jhidvegi  <jhidvegi at gmail.com> 2009.01.14. 19:49:53 +1h-kor írta:

> Gondoltam, hátha nem követek el nagy eretnekséget, ha ide küldöm ezt a
> kérdést. A válaszok jöhetnek magánban.
> _________
> Honnan lehet megtudni, hogy egy kb 9V-os NiMH aksiban hány cella van?

vagy 7 (azaz 8,4V) vagy 8 (azaz 9,6V)

> A másik kérdés, egy cella mikortól számít kisütöttnek? Pl ha a kapacának
> megfelelő áram tizedével sütöm ki, akkor egy ponton drasztikusan zuhan a
> fesz? Mekkoránál kéne lekapcsolni róla a terhet?
> Nem procis megoldást akarok csinálni.

NiMH akku-töltő - Hobbielektronika.hu ::
Persze mindez egy teljesen (0.7-0.8V-ig) kisütött cella esetén érvényes. Idő (h)
= 1.4 * C (akku kapacitás) / töltőáram. Mivel ilyen bonyolúlt a kapcsolás ...
http://www.hobbielektronika.hu/forum/topic_hsz_146787.html%3Fhighlight%3D1