[Epitesz-barkacs] szkop nelkuli kerdesek

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2009. Jan. 18., V, 12:51:04 CET

jhidvegi  <jhidvegi at gmail.com> 2009.01.18. 10:19:02 +1h-kor írta:

> Az a baj ezzel a fénycső témával, hogy ugyan rengetegféle működő, házilag
> is elkészíthető megoldás létezhet, viszont itt pont az a cél, hogy a
> hatásfok is jó legyen, különben egyszerűen értelmetlen az egész. Ha a
> végeredmény eléri egy hasonló fényű izzó fogyasztását, okafogyottá válik a
> használata.

a)  sajnos a kompakt fénycsőhajtást megvalósító elektronikák nagy része
(párforintos alkatrészt megspóroló gyártók) rövidéletű gagyitronokat
gyárt, mert hosszúéletű ketyerét gyártana, nem tudná kinek eladni

b) a kompakt ketyere akár elektronika kidöglése, akár a fénycső izzószála
döglik meg, mindenképpen kukába kerül elég hamar

amikor már sok ilyen gagyitront dobott ki az ember, nem akar "marketing-áldozattá"
válni, emiatt

c) a barkácsoló "örökéletűt" csinálna a döglött fénycsőből, de az egyoldalú
  DC ellátás miatt féloldalas, egyik oldalán hamar feketedőt készít

d) mágus barkács is örökéletűt csinálna, de a féloldalas DC helyett rendszeres
pólusfordítású DC-re gondolt,

> Az olcsó megoldást már feltalálták, a kompakt fénycső elektronika, de
> ahhoz épnek kell lennie a fénycsőnek. Márpedig itt mintha az lenne a cél,
> hogy a hibás fénycsövet lehessen felhasználhatóvá tenni. Ez műszakilag úgy

ilyen ketyere alatt az ép fénycső is menne és a döglött is, és nem csak 100 óráig