[Epitesz-barkacs] padloburkolat

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2009. Jan. 26., H, 10:34:17 CET

Balázs Bámer wrote:

> Az, hogy erőltetett, azért komoly túlzás. Sokat jársz mindenfelé, hány
> házat látsz, ami nem Porothermből, Ytongból épül (csak a falazatnál
> maradva)? Hány helyen látni mást a falon, mint EPS-t?

Én ezt értem, csak azt nem, hogy miért ez a felbuzdulás, és hamis szöveg a
"természetes anyagokról", mi az az új trend? Inkább érjék el az
érintettek, hogy az építési hatóság ne tegyen mondvacsinált
megkülönböztetést, és ha valaki tudomisén fűtés helyett bomló lótrágyában
akarna aludni, mert az hőt fejleszt, arra is legyen módja. De ne legyen
már agyonmisztifikálva!

ja, és a porotherm az tégla. Agyagból készül. Mi a franc benne a
természetellenes?
Az kétségtelen, hogy a polisztirol nem biztos, hogy megtalálható a
természetben. De a számítógép sem, a vadászgép sem, de még a karóra vagy a
bicikli sem, sőt, a teljes ruhatárunkból egyetlen darab sem. Ilyen az
ember, alkotott az idők során, és használja az alkotásait. Fura, hogy a
"természetes..." jegyében ez mennyire lebecsülésre méltó kezd lenni.

Érdekes volna azt is megnézni, hogy a nagy természetesség mellett
kardoskodók miből élnek. Csak nem valami olyasmiből, ami a természetben
nem található meg? És mit kapna a munkájukért cserébe? Csak nem pénzt?
Igen? Az hol található a természetben?

Na jó, itt most rászálltak az építőanyagokra. Semmi gond, csak ne legyen
kötelező! Az eps sem az, meg a poroton tégla sem. Azt sajna nem tudom,
hogy az ytong miből van, de majd Szepygab megmondja, ha tudja. Még az is
lehet, hogy a természetben fellelhető anyagok egyike, csak kicsit
dolgoztak rajta, hogy porózus legyen.