[Epitesz-barkacs] jo a vakummom

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2009. Júl. 4., Szo, 09:39:50 CEST

jhidvegi  <jhidvegi at gmail.com> 2009.07.04. 01:31:43 +2h-kor írta:

> a palackon van valóban 2 csap, tapintós hőmérőm nincs, de infra van.

> Ja, nyomásmérőm sincs. :-)

ha töltethiányos, a hőmérséklet és nyomás összefüggés
végig megmarad? (mint a pb palackban az utolsó kanálnyi szaftig)

de akkor hogyan veszem észre, miket méricskélve tudom detektálni a
töltethiányos működést, hogy pl. elveszett 10%-nyi szaft?

> Ez nem könnyű, mert sok olaj is akar jönni.

a szivárgás esetén az olaj bennemarad? (ha jól értelmeztem)