[Epitesz-barkacs] olajvesztés

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2009. Júl. 4., Szo, 11:22:12 CEST

jhidvegi  <jhidvegi at gmail.com> 2009.07.04. 10:03:42 +2h-kor írta:

> Attól függ, hol történik a szivárgás, és milyen üzemállapotban. Ha Nekem,
> amikor ledobta a zárókupakok homloklemez részét a nyomás, azon a
> környéken, ahol tehát elszökött a gáz, ott minden eléggé olajos lett.

a szintetikus olaj maradhatott nekem is a kültérinél, mert
(gondolom én) a gáz nyomtalanul szállt el, és egy furcsa tócsa
maradt egy helyen, ez lehetett az olaj

viszont az "ismeretlen" olajat is pótolni kellene, de hogy
a "szintetikusok" egymás között össze ne vesszenek,
ki kellene mosni a rendszerből, mielőtt új olajat tennék bele

neked  407-es hűtőközeg van benne, az olajat hogyan pótoltad
(gondolom az olaj fajtáját nem írták le a használati útmutatóban,
csak a hűtőközeg típusát (R407) és hogy hány grammot )