[Epitesz-barkacs] termikusan védett

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2009. Júl. 17., P, 15:52:24 CEST

vajk fekete wrote:
> a klixon egy markanev. ha nem klixon markaju, akkor nem hivjak ugy.

Dehogynem! Pont az a lényege ennek a módinak. Van sok ilyen, nem csak a
flex, amit a másik emilben említettem, asszem a frutti is ilyen. Nekem
anno eszembe nem jutott, hogy a frutti is márkanév, de később, amikor
bejöttek a különféle kisgépek, elsőre a blekendekker :), hát az is már-már
átment a köztudatba, mint nem márkanév.

> ezenkivul a klixon lett a bimetallos hobiztosito neve a hutogepeseknel.
> de csak abban a
> szakmaban! a villanymotortekercselok tuti nem hivjak klixonnak.

Kivéve a hűtőgépmotor tekercselőket. :-)

Hülye dolgok ezek, az biztos. Én pl nincs egy éve, hogy először tudatosult
bennem, hogy mi a túró az a klixon. :-)