[Epitesz-barkacs] termikusan védett

vajk fekete halaloszto at yahoo.co.uk
2009. Júl. 17., P, 16:00:10 CEST

ugy ertettem, hogy itt magyarorszagon elterjedt klixonnak hivni a hutoben a bimetallos hovedelmet, de angol nyelvteruleten, plane ahol az eredeti markanev tulajdonosa tevekenykedik (es dolga vedeni a nevet) komoly esellyel nem hivjak klixonnak.

a flex egy amerikai ceg, es amerikaban egyaltalan nem hivjak flex-nek a sarokkoszorut.

de pl erdelyben a tornacipot adidasznak hivjak, itt magyarorszagon meg nem.

ez van.

vajk