[Epitesz-barkacs] melegedo hosszabbito

Zsolt epitesz1 at telectronic.hu
2009. Júl. 23., Cs, 11:26:17 CEST

>van egy kb 3000Wattos (papír szerint) terhelés
>
>úgy alakult, hogy egy 20méteres OBI barkács naracssárga
>öntött villásdugós vacakkal tudtam áramot vezetni hozzá
>
>a terhelésmérő 2550Wattot mutat, a naracssárga kábelre
>az van írva, hogy 10-16A -re lenne jó

nekem a kedvencem egy 6-os elosztó amire az van írva, hogy 3500 W !!!!!!!
persze a drót az kb. 3*1-es lehet... :) ja és az ára 450 ft volt.

ki akarja kipróbálni a lakásában örizetlenül,
hogy tényleg tudja a 3500 W-ot ? :))

de egyébként simán lehet perelni a boltot ahol árulják.

megterhelni annyival ami rá van írva, és felgyújtani vele egy sufnit, amiben
éppen volt 30 db 200 e ft-os számítógép is.

aztán az keletkezett kárt benyújtani a boltnak ahol vetted.

csak 2-3 ember hajtatna be néhány milliós kártérítést a nagy áruházakon és
utána villámgyorsan eltűnnének a polcokról ezek az alulméretezett cuccok
vagy utána gyorsan 6A lenne a max terhelhetőség ráírva !