[Epitesz-barkacs] homokszívó

Pataki István pataki.istvan at freemail.hu
2009. Júl. 29., Sze, 20:36:32 CEST

Sziasztok!

Mindenkinek köszönöm a tanácsot. Éppen ezt az alján
tapicskolást szeretném valahogyan elkerülni. Sem lemenni,
pláne mást leküldeni nem szeretnék. Szerencsére nem mély, 4-6
méterről lehet szó, ameddig jó lenne kitermelni az alját. A
kiszívott víz mehet a kertre, hiszen eleve erre kell a kút, a
homok meg olyan vékony rétegben kerül terítésre, hogy nem fog
sokat zavarni. Én is valamilyen centrifugális
szennyvízszivattyúra gondoltam, csak a homok azért egy durva
dolog (lásd: homokszórás), nem tudom mennyire teszi tönkre. A
jó kis orosz membrános búvár rendesen berágódott tőle.

Üdv
pi