[Epitesz-barkacs] butulas

gyapo gyapo at freemail.hu
2009. Jún. 2., K, 11:56:26 CEST

>Szerintem elobb-utóbb eljutsz oda, hogy ezeket
>nem nevezed véglényeknek, és elfogadod, hogy az
>emberek közötti legfobb különbség, akár több
>nagyságrendi is nem a nemiszerveik méretében,
>nem a fizikai erejükben, hanem a szellemi
>képességeikben rejlik. El kell tudni valahogy
>fogadni, foleg, ha a nagyon egyszeruen
>gondolkodó (mert valamennyire mind gondolkodunk)
>emberek jóindulatú, szorgalmas, csak szerény képességu emberek.

Mondjuk, hogy elfogadom a nagy kulonbsegek
letezeset, de a vegleny let alapismervet a tanulas teljes hianyat nem adom fol.

>Nem így szokott lenni, hanem fordítva. Általában
>a tecnhikaiak nem nézik le a humanoidokat. Sot,
>a társadalom felépítése olyan, hogy a humanoidok
>még akár büszkék is lehetnek rá, hogy valami
>technikai dologhoz nem értenek. Ettol ok mintegy
>elhatárolódnak valami alantastól, és
>kinyilvánítják, hogy ok milyen jól el vannak
>enélkül is, és az ismertségre is szert tevo
>tevékenységüknek köze nincs ehhez a mocskos
>dologhoz. Neves színészek is képesek így megnyilvánulni. Ez van!

Igen, ezt mintha mar irtad volna korabban is.
Szerintem is sokkal valoszinubb, hogy egy
muszakival el lehet beszelgetni
pedagogiarol,  filozofiarol, esetleg muveszetrol,
mint hogy egy humannal tranzisztorrol, kvazarokrol vagy hoszigetelesrol.

>Nagyon eros a specializáció. Én pl nem tudnám
>muködés szerint lényeges blokkokra bontani a
>mobilt. Gozöm sincs, mit muvel a gsm akármi
>benne. Foleg nem a számítógép részét. Max azt,
>hogy van adó-vevo, meg mikrofon-hangszóró páros,
>kijelzo, kezeloszervek, és a vezérlést muvelo rész, de ez édeskevés.

En egy kicsit jobban tudnam, de biztos masok
megjobban. Az a lenyeg, hogy nem mondanank azt, hogy fogalmam sincs.

>Pedig kénytelen vagy. Tényleg ez az a dolog,
>amiben akár 5 nagyságrendi eltérés is tettenérheto.

Az elteres letezik, teny, ezt belatom. Az okarol
vannak meg ketsegeim, bar a szulok is erosen
gyozkodnek, hogy ki milyen lapot huzott, azzal
kell gazdalkodnia. A tanulast egy kicsit meg
talan erosebb tenyezonek tartom, mint amekkora.

>Ez is mutatja, hogy milyen átkozottul szar tud
>lenni az iskola. Érdekelne, hogy ha ezt beszéled
>meg a tanár szüleiddel, mit mondanak rá vajon.

Marmint hogy milyen az iskola? Hat egy 5-6 oraban
ki is tudnak fejteni roviditve. :)

>Persze lehet, hogy kár náluk feszegetni a témát,
>mert lehet, hogy sikerül ráébredniük, hogy
>milyen szar rendszerben és vacak hatásfokkal
>voltak kénytelenek tanítani úgy, hogy még tán fel sem ismerték.

Hat, igen. Ok nagyreszt az elozo rendszerben
dolgoztak, es ez elegge ranyomta a belyeget a
vilagnezetukre, sajnos. Politikarol nem is tudunk
beszelgetni, mert gyokeresen ellentetesek a
nezeteink. Es ok nem rendelkeznek elegendo
toleranciaval. A diktaturaban az nem volt divat
es elfogadott. A mar kb. 20 eve tarto rendszerrel
szemben kifogasaik vannak, es ez szerintem
elveszi az objektiv megitelokepesseguket az
iskolarendszert illetoen is. Egyebkent sem a
fosodorban dolgoztak, torna, majd kesobb
filozofia volt az egyik, tanito, majd kesobb napkozis volt masik.

>Nagyon veszélyes lehet egy idosebb emberre, ha
>felismertetik vele, hogy amit olyan lelkesen
>csinált aktív korában, az uram bocsá, még káros
>is volt. :) Bízzunk benne, hogy nem így lesz.

Pedig nekik ezt meg kellett volna tenni,
mindketten parttagok voltak. De nem teszik,
inkabb sundisznokent vedik magukat a jelenlegi
vilagtol, es jajveszekelnek. Na de ez mar politika.

Udv.: gyapo

gyapokuk at cfwpont.hu