[Epitesz-barkacs] trike

vajk fekete halaloszto at yahoo.co.uk
2009. Jún. 4., Cs, 14:56:47 CEST

arrol, hogy a bringas miert csinalja maskeppen mint a motoros mar gondolkoztunk bringasokkal sokat.

kb az jott ki, hogy a bringakerek keskeny, es mindenkeppen kell a nagy fuggoleges ero, ami odanyomja az uthoz, kulonben nincs tapadas. tehat ha bedontom, akkor csokkentem a fuggoleges komponenst, es emiatt csokken a tapadas, ami a vizszintes ellenerot adja. azert ulok ki a kerek erintkezesi pontja fole (kb), hogy annak ellenere hogy a gep dontve van es az ero kozel megy a tengelyhez, (ami kell az egyensulhoz ahogy irtad) legyen jelentos leszorito ero.

vajk