[Epitesz-barkacs] trike

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2009. Jún. 4., Cs, 16:36:32 CEST

vajk fekete wrote:
> ahogy mondod, tenyleg hunyleseg, de megis van valami. nemtudom mi.
>
> lehet olyan, hogy a stabilitas mas?

A veszélyérzés más. Filigrán cumóval lefeküdni oldalra, és ha kimegy
alólad, akkor az aszfalton landolsz gyenge felszerelésben... míg, ha a
cuccost döntöd le, max futsz egyet vagy ilyesmi, ezt el tudom képzelni.

> ertem alatta, hogy ha rendesen bedontom, es megcsuszik, azaz elindul
> kifele, akkor
> vegem van, nincs mit korrigaljak testtel vagy kormannyal, tuti elszallok
> az oldalamon
> csuszva. viszont ha a masik oldalon vagyok, es elkezd csuszni, akkor
> tudom a
> tomegkozeppontot jofele huzni, es kormannyal korrigalni.

Vagy felrántani a gépet, és ha van hova, kifelé menekülni, tehát a kanyar
ívét nyújtani. A tömegközéppontodat nem tudod hirtelen megváltoztatni, de
a bringa hirtelen felrántásával az alátámasztási helyet beljebb tudod
hozni elég gyorsan is. Akár úgy is, hogy már megcsúszott. Az ok, hogy ezt
meg lehet csinálni, a bringa igen kis súlya, tehát az ember a nehéz, nem a
bringa. Kb olyan, mint amikor az ember gyalogosan meg, és megcsúszik. Ha
jók a reflexei, akkor a másik lábát, ha nem a belső, hanem a külső
csúszott meg, le tudja tenni sokkal beljebb.