[Epitesz-barkacs] trike

vajk fekete halaloszto at yahoo.co.uk
2009. Jún. 4., Cs, 16:01:30 CEST

ahogy mondod, tenyleg hunyleseg, de megis van valami. nemtudom mi.

lehet olyan, hogy a stabilitas mas?

ertem alatta, hogy ha rendesen bedontom, es megcsuszik, azaz elindul kifele, akkor vegem van, nincs mit korrigaljak testtel vagy kormannyal, tuti elszallok az oldalamon csuszva. viszont ha a masik oldalon vagyok, es elkezd csuszni, akkor tudom a tomegkozeppontot jofele huzni, es kormannyal korrigalni.

?

vajk