[Epitesz-barkacs] segedfazis ohmos?

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2009. Jún. 13., Szo, 19:26:41 CEST

jhidvegi  <jhidvegi at gmail.com> 2009.06.13. 19:10:12 +2h-kor írta:

> Te, ezek a fogyasztásmérők nem tudnak ám hitelesen pillanatértékeket
> mutatni!
> Tehát lehet, hogy az az 1000W csak a bekapcsolási löket miatt volt.
> Szóval nem tudtad megmérni, hogy mi van, ha a segédtekercs is rajta van?
> Nem tudtad ezt az esetet kizárni?
>
> Aszontad, hogy csinálsz egy próbát azzal a kompresszorral, amiben te vagy
> a segédtekercs reléje. Annál mi az ábra?

még a relét is leszedtem összes drótjával (3db), én voltam a relé, egy pillanatra
értem a segédtekercshez, motor elindult azonnal, és utána csak
a főtekercs kapja az áramot,  és a 400Wattot akár 10percig is folyamatosan megeszi

> Tudod az a helyzet, ha egy motor tekercse menetzárlatos, akkor
> elképesztően melegszik, és képtelen tartós üzemre. Kijön belőle a
> működtető füst. Már eleve ez az áramnövekmény, ami miatt fel tudja venni a

füst nincs benne, akkor valami más miatt vesz fel 400Wattot
de az biztos hogy a segédtekercs a közelében sincs

lehet, hogy a motor súrlódási gondja miatt vesz fel ennyit a főfázis,
vagy akármi más, de a teljesítménymérő csak ezen a gépen mutat ennyit :-(