[Epitesz-barkacs] zepter vacsy vákumos tárolóedény

gyapo gyapo at freemail.hu
2009. Jún. 18., Cs, 16:20:37 CEST

>elrakásnál azért kell az üvegben forralni
>másodpercekig a mikróban, hogy tök kiszoruljon
>az összes levegõ belõle. Ezután már lezárva jól
>el fog állni évekig, míg ha van benne levegõ,
>fõleg, ha közlekedni is tud a levegõ, kivétel nélkül elég hamar megpenészedik.

Ezt a mikros modszert kiprobaltam tejjel amikor
eloszor olvastam toled talan 1-2 eve, es nem jott
be. Par nap mulva mar nem lotyogott ugy a tej,
hanem kezdett surusodni, vagyis megsavanyodott.
Persze lehet, hogy nem jol csinaltam, erzesem
szerint nem vartam eleget a forrassal, hanem
amikor elkezdett felfutni, akkor lezartam. A
homerseklet talan megvolt, de nem volt eleg ido.

>Amit fent írtam a gõz fejlõdésérõl, abból
>következik, hogy ha azt a "kis lángon, fedõ
>nélkül" fõzést fedõvel tennétek, pont ugyanannyi
>gõz távozna el, csak az lenne a különbség, hogy
>az anyag teteje is forró lenne, pont annyira,
>mint az alja. Ha nincs rajta a fedõ, akkor a teteje hûvösebb.

Szerintem fedovel kevesebb goz tavozik. Azert,
mert a fedo huvosebb feluleten lecsapodik egy
resze, es viz formajaban visszacsorog az edenybe.

Udv.: gyapo

gyapokuk at cfwpont.hu