[Epitesz-barkacs] pok a falon -akác

Acs Gabor agabor at electrodesign.hu
2009. Jún. 25., Cs, 16:58:37 CEST

Annak idején én kölcsönkaptam egy láncost, szerintem ez is a zöld BD
volt. Mi akkor csak fával fűtöttünk, egy 140m2-es házat. Szóval ez egy
macsó tél volt :) De szerettem csinálni, fogom is amint lehetőségem lesz
rá. Na, csak azt akartam kihozni belőle, hogy végig fűrészeltem vele az
egész telet, voltak igen komoly gurigák is. igaz, hogy lassan vágott el
egy vastagabbat (mondjuk ami 1,5-2-szerese a szerszám hosszának), de
hibátlanul végigcsinálta a szezont, és egyszer sem takarítottam. Talán
olajat töltöttem bele néha. A gazdája azt mondta, ezt kell vele csinálni.

Az ágfákat kevésbé szerettem, azt valahogy sűrűbben kellett pakolni. A
jó kis vastag kuglikat bedobáltam este a kályhába, reggel még volt
parázs a következő fordulóhoz.

Hogy szerettek a szomszédok, amikor 11-kor értem haza, és még kellett
aprítani -előbb a láncossal, aztán a fejszével :))

Gábor