[Epitesz-barkacs] csotores

szepygab at gmail.com szepygab at gmail.com
2009. Jún. 26., P, 10:50:47 CEST

jhidvegi írta 26 Jun 2009  8:32 levelében:
> Szóval lehet, hogy a rézcs~N kiváló szabad leveg~Nben való vízvezetésre, de
> én már nagyon gyanaxom elfedett, f~Nleg talajban történ~N vezetésnél a
> megbízhatóságában.
Nem létezik tökéletes megoldás :-(
Én már olvastam tanulányt a koracél csövek pontkorróziójáról is.

> Én az oldószerével ragasztott pvc-cs~N párti vagyok, az nagyon bejött már
> nekem talajban. Az ötréteg~n is biztos jó, de csak toldás nélkül. A
> toldásnál tudtommal van fém-alkatrész, ami szétrohadhat.
Mindenképp van. A fröccsöntött idomokon is fém gyűrűt kell a csőre
préselni. Mondjuk ha az elrohad, még nem vezet szükségképp folyáshoz,
hioszen csak mechanikai rögzítés a feladata, a tömítést 1-2 O-gyűrű
végzi. Azért ha megszűnik a rögzítés, könnyen kimozdulhat, akár a
hőmozgástól is.

Udv

szepygab
http://jokaja.hu