[Epitesz-barkacs] jegesore elettartam garancia

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2009. Jún. 30., K, 18:01:43 CEST

jhidvegi  <jhidvegi at gmail.com> 2009.06.30. 17:16:07 +2h-kor írta:

> Meglepne, ha válaszolnának. Nem szabad idegennek ilyen rosszindulatú
> kérdést feltenni. Képzeld magad a helyébe! Ül ott egy alkalmazott, aki pl

a munkáltató weblapján volt, nem az alkalmazott mondta,
és a  fakro at fakro.hu sem nevesített valakinek ment,  a "T. Címzett"
formában írhatom, aztán vagy keresnak valakit, aki válaszol, vagy nem,
ennek megfelelően írtam

ha ott lett volna, hogy  Kiss.Pista.marketing.igazgato@
akkor kedvesen fogalmaztam volna, és "Tisztelt Kiss úr!" :-)

> reggel kinyitja a számítógépét, közben megiszik egy csésze teát, és látja
> a leveledet. Lehet, hogy ha kicsit idegesebb fajta, úgy a földhöz bassza a
> csészét, hogy ripityára megy. És ha személyesen kérdeznéd, talán hozzád is
> vágná.
>
> Nekem a kérdésedből a jött le, hogy nem is vagy kíváncsi a válaszra.

pedig nagyon is, az eredeti tervben 30m2 ferde üvegfelület volt tervezve

e.wegrzyn at fakro.pl  címre van eleve átirányítva, hogy magyarul sem tudják elolvasni.

> Nevelési offolás vége. :-)

sajnos a magyar jogban ismeretlen fogalom miatt morogtam nekik...