[Epitesz-barkacs] HMV vezerles

vajk fekete halaloszto at yahoo.co.uk
2009. Már. 3., K, 22:46:00 CET

ja, es amit szamoltam, hogy napi 1 ora elmehet a melegvizre, tehat a haz futesere atlag csak 14kW marad.

sok szempontbol batorsag volt a kicsi kazan, kivancsi leszek a tapasztalatokra. talan mindket csalad nem megy egyszerre sielni, de ha igen, ne tekerjetek le a futest 14 fokra a tavolletre.

(a hazban a hotarolo tomeg tuti megvan vagy 100 tonna, az 1KJ/Kg/K-el is 100MJ/K, azaz 14-rol 20 fokra futeni 600MJ. Ha 10kW a veszteseg, 5kW marad a felfutesre. 5kW-al a 600MJ az majdnem masfel nap!!)

vajk