[Epitesz-barkacs] HMV vezerles

vajk fekete halaloszto at yahoo.co.uk
2009. Már. 4., Sze, 09:51:12 CET

egy szivattyu egesz jol birja ha rovidzarra dolgozik egy napot, nem hal meg tole. az egesz vezerles meg meglenne a szelepek vegallaskapcsoloinak osszedrotozasabol.

nem latom hogy barmi elonye lenne a valtoszelepes megoldasnak. akar sorba is kothetned a ket hocserelot, es a valtoszelep csak az iranyt hatarozna meg, hogy a melegebb boylerbe menjen az eloremeno.

ha egyszeru konkret valaszt akarsz, akkor ugy csinald, hogy amelyik boylernek elsobbsege van, annak legyen feljebb az erzekeloje. igy az varhatoan hamar felmelegszik, a masiknak meg tobb tartaleka van, ha netan akkor jelezne amikor eppen a masik fut.

vajk