[Epitesz-barkacs] HMV vezerles

Moczik Gabor pm_levlista at progzmaster.hu
2009. Már. 4., Sze, 18:56:12 CET

szepygab at gmail.com wrote:
> kezeli a HMV tartályba szerelendő hőérzékelőt, ami alapján
> prioritást ad a HMV készítésnek. A két tartály fűtőkörét motoros
> háromjáratú szelep választja el.

Szerintem lehet középállásba is állítani a háromjáratú szelepet, azaz
mindkét tartályt fűtse egyszerre ha ilyen az igény. Ha valamelyik tartály
SOS kér, akkor átkapcsol teljesen arra, ha közben a másik is SOS, akkor
vissza középállásba.
Ha kevés a fűtőteljesítmény és tovább hűl mindkét tartály, majd valaki
elzárja a csapot, és fel fog melegedni. :-) Ezzel az adaptív
hőmérsékletfüggő prioritási rendszer meg is van oldva, és processzor se kellett.

Vezérlési függvények digitálisan: :-)
SZELEP_A = TartályA_SOS vagy (TartályA és nem TartályB_SOS)
SZELEP_B = TartályB_SOS vagy (TartályB és nem TartélyA_SOS)
(Szelep középre ha SZELEP_A és SZELEP_B)

Szivattyú = SZELEP_A vagy SZELEP_B

--
((( Móczik Gábor  )))--((( E~mail: "pm-01" @AT "progzmaster" .DOT "hu" )))
((( Skype: moczik )))