[Epitesz-barkacs] mobil füstölő?

Hofferek Attila hofi at soka.co.hu
2009. Már. 25., Sze, 10:04:10 CET

jhidvegi írta:

> 1 hét? Nincs gyorsabb? Mit tenne a sósav? :) Előemésztett hal. :-) Nincs

Egyes receptek 1-2 napot írnak, az elősütéstől függ.

> olyan génmódosított hal, ami mesterségesen szenved csontritkulásban?
> (Leginkább szálkaritkulásban.)

Heck?

> Amúgy nagyobb halakra gondoltam, nem keszegre. Mekkora a legnagyobb busa

20-30 kilós busák is vannak, nem is túl ritka.

> pl? Arra gondoltam, hogy ha a hal jó nagy, akkor a szálkái már nem
> szálkák, hanem csontok, azokat pedig könnyű megtalálni.
>
> Tényleg, egy kérdés. A tengeri halak mind szálkásak, vagy mind szálka
> nélküliek, vagy van ilyen is, olyan is? Lehet, hogy ha sós lében
> pácolódnak egész életükben, akkor a só kioldja belőlük a szálkát? :-)

Majdnem minden tengeri halban van szálka, de mondjuk egy 200 kilós
tonhal legkisebb szálkája is csirkecsont méretű. A cápában pl nincs,
annak csak az állkapcsa marad fenn miután a teste elenyészik.