[Epitesz-barkacs] porszivo motor

Hofferek Attila hofi at soka.co.hu
2009. Május. 7., Cs, 17:35:16 CEST

Mágus Bérprogram Demo írta:
> gagyitron "félkezes flex" akciósan volt 1800 (egyezernyolcszáz) vettem belőle 3-at
> (de pl. márkás peugeot flexhez sem lehetett szénkefét kapni, emiatt durrantam el :-( )
> csak a szénkefepótlás miatt is ajánlatosnak bizonyult megvenni
>
> ha meg megdöglik a kommutátoros rész, azonnal van pótlásom....

Azon nem a kommutátor fog megdögleni, hanem a kihajtás, mert nincs
csapágyazva, illetve siklócsapágyazva van. Felújítottam egy ilyen
gagyitron kisflexszel egy fürdőszobát (csempevágás csak módjával) de a
végére már lötyögött a tengely a flexben. Dühömben vettem egy kék
boscht, használtan, de az úgy áll mint katiban a gyerek. Két
golyóscsapággyal van megtámogatva benne a kihajtás.