[Epitesz-barkacs] parabola forgatasa?

Moczik Gabor pm_levlista at progzmaster.hu
2009. Május. 16., Szo, 16:03:38 CEST

jhidvegi wrote:
> :-) Ez egy tizenezerszer nagyobb motorteljesítmény, mint ami kell. :-)
>
> Persze megértem, hogy ennek készen van egy jó kis áttétele, kevesebbet
> kell vele tökölni, és szabad ezt a motort is jó alacsony fordulaton
> járatni. Inkább szakaszos üzem lesz belőle, mert ez a motor nem indul el
> másfél amper alatt, akkor viszont, mivel legyőzte a surlódásokat, ugrik.
> Szóval ide alkalmas lesz, de pl távcsőkövetőnek csak nagy áldozatok
> (csapágycserék, ixr kompenzált hajtás...) árán.

Jó az, 200W-os szervoval is lehet szazadmilimetereket allitani, csak sokat
kell dolgozni a vezerlesen es kell ra egy enkoder vagy jelen esetben egy
huzalpoti is jo. :-)

Egyebkent nem tudom jol gondolom-e (nem mindtha nem lenne mindegy ilyen
teljesitmenyeknel), de nem 24 oraval kene szamolni, a napsutes hossza nyaron
mondjuk 6-tol 21 oraig tarthat, azaz 15 ora, egy ejszaka ekkor csak 9 ora.
Tehat egyik iranyba van 15 orad mozgatni, de 9 ora alatt vissza kell erni.

--
((( Móczik Gábor  )))--((( E~mail: "pm-01" @AT "progzmaster" .DOT "hu" )))
((( Skype: moczik )))