[Epitesz-barkacs] fagyasztolada

szepygab at gmail.com szepygab at gmail.com
2009. Május. 16., Szo, 17:55:02 CEST

jhidvegi írta 16 May 2009  15:47 levelében:
> Majdnem biztos vagyok benne, hogy a mélyh~nt~N is jelent~Nsen megdrágítja a
> dolgokat. Tehát pl valaki nem vesz rendszeresen (ahogy kell) ilyen-olyan
> húst, hanem jóval olcsóbban mittudomén féldisznót, és lefagyasztja, majd
> hozzáadja az energiaköltséget, a féldisznó jóval drágább lesz, mint
> bármilyen boltban ugyanezt a húst megvéve, amikor kell.
Szerintem a fagyasztó inkább olyan dolgokra való, amit nem tudsz
télen megvenni, vagy nem olyat, mint szeretnél. Saját (rokoni)
hízlalású disznó, hurkája, kolbásza, nyáron horgászott halfelesleg,
sikeres gombász-szezon eredménye, saját termésű gyümölcs "ellenőrzött
termelésből"...
Ezeknél nem elsődleges szempont a gazdaságosság. Akcijós husit
bespejzolni fölösleges.

Udv

szepygab
http://jokaja.hu