[Epitesz-barkacs] fagyasztolada

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2009. Május. 16., Szo, 20:48:43 CEST

szepygab at gmail.com wrote:

> Szerintem a fagyasztó inkább olyan dolgokra való, amit nem tudsz
> télen megvenni, vagy nem olyat, mint szeretnél. Saját (rokoni)
> hízlalású disznó, hurkája, kolbásza, nyáron horgászott halfelesleg,

Az rendben van, hogy ilyen inyencségek, vagy ha olyasmi, amit amúgy nem
lehet megszerezni, de akarja valaki. De vannak sokan, akik - az amúgy
télen szokásos (?) - disznóvágásból nem is rokoni, hanem ismerősi szálon
jutnak húshoz vmivel olcsóbban, de végül drágábban. Néha még a minőség se
garantált, lehet, hogy iszonyú körülmények között dolgozzák fel.
Sufnituning szó szerint, meg a földön...

> szepygab
> http://jokaja.hu

Főszakács, meg jókaja... Nem lehet könnyű tartani a súlyt a családban! :)