[Epitesz-barkacs] fagyasztolada

gyapo gyapo at freemail.hu
2009. Május. 17., V, 08:18:40 CEST

>Szerintem a fagyasztó inkább olyan dolgokra való, amit nem tudsz
>télen megvenni, vagy nem olyat, mint szeretnél. Saját (rokoni)
>hízlalású disznó, hurkája, kolbásza, nyáron horgászott halfelesleg,
>sikeres gombász-szezon eredménye, saját termésû gyümölcs "ellenõrzött
>termelésbõl"...
>Ezeknél nem elsõdleges szempont a gazdaságosság. Akcijós husit
>bespejzolni fölösleges.

Az akcios hussal is lehet 100-200 Ft/kg-t
sporolni, 10 kg-nal mar egy havi aramot fedez. De
sokkal inkabb a kenyelem az, amit a fagyaszto
uzemeltetesevel megfizetunk. Eszembe jut, hogy
ennek egy kis fott disznomajat, nem kell a boltba
szaladnom. De ha kell egy fel liter hus alaple,
azt nem is lehet a boltban kapni, es hirtelen nem
biztos hogy van ra 5-6 oram. Lehet ugy is fozni,
hogy elmegyek a piacra/boltba, es amit kapok azt
fozok, de a fagyasztoval azt fozok amit kivanok,
nehez ezt forintositani. Nameg a kidobott (sajat
fozesu) kaja is draga lenne, a hutoben meg nem
all el par napnal tovabb, vagy allandoan
forralgatni kellene, raadasul piszokul meg is
unnam napokig enni. Lehet egyszeri adagokat is
fozni, de az meg sok tobbletmunka, ezzel
tobbletkoltseg. Es a sajat idot megint nehez penzre valtani.
Olyan ez mint a huto, regen az emberek huto
nelkul eltek, ma is meg lehet csinalni, csak
kenyelmetlen. Fagyaszto nelkul is lehet elni,
csak kenyelmetlenebb, es havi 1-2 ezer Ft tobblet
a villanyszamlan a tobbi kenyelmi koltseghez viszonyitva elenyeszo.

Udv.: gyapo

gyapokuk at cfwpont.hu