[Epitesz-barkacs] kemence

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2009. Május. 19., K, 08:23:08 CEST

Balázs Bámer  <bamerbalazs at gmail.com> 2009.05.18. 21:16:23 +2h-kor írta:

> Szervusz Mágus!

> Mi sem egyszerűbb ennél... csinálsz kívánt mélységű alapot akár kőből,
> tetejére egy vékony réteg beton, vagy simára kirakni. Erre
> vízszigetelés, ami amúgy sem árt, majd rázsaluzol egy 15 cm magas
> betonlemezt rendesen bevasalva. Ha van fölösleges kő, betont spórolsz
> vele. Kilógatsz 4 függesztőszemet (kb ennyi a többletköltség), beöntöd
> és hajrá. Innentől már csak daru kérdése, hogy mobil legyen... igaz,
> ahhoz nem rendesen, hanem eszetlenül kell bevasalni (-:

Szia!

még annyival egészíteném ki, hogy egyik oldala ne haladja meg a 250cm -t

ha eladnád, vagy más településre költözöl, és magaddal viszed, akkor
nem kell útvonalengedélyt kérned, vagy nem lesz "túlméretes"
(ez a 250cm ) illetve a kerekével együtt a 400cm (magasság)

ezért lett a konténerek 270 cm, hogy a szállítójárművel együtt a 400cm -en belül
maradjon