[Epitesz-barkacs] optocsatolo+óra?

vajk fekete halaloszto at yahoo.co.uk
2009. Május. 28., Cs, 00:30:11 CEST

1. normalis hoszivattyukban egy kapillarisnal bonyolultabban van megoldva a hutokozeg tomegaramanak a szabalyozasa, ugyhogy azok a dolgok amiket problemanak felsorolsz inverter nelkul is megoldottak.

2. a duplara meretezett cuccnak minimum a hocsereloje es a kompresszora ketszer akkora, ami meg is jelenik az arban. kicsit zavarna, ha az elmu barom feltetele miatt kellene masfelszer dragabb cuccot venni, egyebkent total feleslegesen.

vajk