[Epitesz-barkacs] Festék füstöl

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2009. Nov. 1., V, 13:11:58 CET

Acs Gabor wrote:
> [...]

Jé, tényleg, erre nem is gondoltam! (Igaz, hogy sosem megyek el napokra.)

Persze, ezt nem is vitatom. Én csak egy plusz kényelmi dologra gondoltam,
tehát, ha elgondolod, hogy no, szép idő van, bár farkasordító hideg,
menjünk ki...., és mire odaértek, elfogadhatóan meleg van. Persze
belegondolva ezt egy kis villanyfűtőtest is biztosíthatja szintén
távvezérelve. Aztán odaérve kikapcs, és kályha...

Nem hallottam, mi a zajos benne? A lakásokba továbbra is víznek kell
mennie.