[Epitesz-barkacs] Festék füstöl

Acs Gabor agabor at electrodesign.hu
2009. Nov. 1., V, 12:50:27 CET

Van ott Neked jóféle Plus-os időzítőd :))

Az tényleg teljesen igaz, hogy egy rendes anyagból lévő házat nem is
kellene nappal fűteni. Talán még éjjel sem, mert akkor meg paplan alatt
vagyunk :)) Lehet, hogy elég lenne hajnalban még az éjszakaiból jól
bedurrantani.
Viszont most ez a ház adott, a lehető legkönnyűbb szerkezetes,
hőszigetelés nélküli kéró, fatüzelés feeling igényével.

Hallottátok egyik nap a híradóban, mekkora botrány van az ország első
hőszivattyús panelházával? Olyan zajos, hogy nem tudnak tőle aludni, a
beszerelő cég meg nem tudja megoldani.

Gábor