[Epitesz-barkacs] Habszivacs masszivabbá tétele

Horvath Zsolt hozso_001 at freemail.hu
2009. Nov. 4., Sze, 09:21:39 CET

jhidvegi írta:

> Valami huzatot kéne neki csinálni.

    Lehet, hogy meg tudnám oldani a huzatot, de mint írtam, az
ablakaim most is ( napközben is ) folyamatosan párásak. Így
nem igazán izgat a dolog. ;-)

> És milyen vastagok? Léteznek nagyobb táblák is. Nekem pl 1x3 méteresek
> vannak, igaz, jó régiek.

    Én egy barkácsboltban vettem ( három betűs nevűben ), darabra. Ott
csak ilyet láttam. ( 50 x 100 cm ) A vastagság alapján volt több féle is.
2cm, 3cm, 4cm meg talán 5cm-es is.

> Valszleg feloldja az oldószere, bár biztos van másmilyen is. Az is
> biztos, hogy a fény meg roncsolja az anyagát, szóval sehogyse jó.

       Mint írtam, ezek éjszakai, belső ablak hőszigetelésre kellenének.
;-) Tehát napfény nem nagyon
fogja érni.

> Valamint, ha belül illeszted az ablakra, megeshet, hogy mögé jut a
> szoba levegője, alaposan elázik az ablak alja.

    Legalább nem kell külön párologtató a fűtés miatt. :-)

> Hacsaknem tömítve sikerül felrakni. Ha kívülről tudod feltenni és
> rögzíteni, hogy a szél ne vigye le, akkor ilyen probléma nem lesz persze.
>
> Már én is gondoltam arra, hogy hungarocellből hasonló célra
> spalettaszerű ablakokat kéne elkövetni. Persze alkalmas burkolat...
> akár úgy is meg lehetne csinálni, hogy spalettának nézzen ki.

    Ezt minden este ( sötétedés után ) kézzel fogom felrakni. Kívülre
nem szeretném, mert esetleg
elviszi a szél. Meg nagy hidegben nincs humorom kint kotorászni az
erkélyen. :-)

       Üdv.: Horváth Zsolt