[Epitesz-barkacs] kémény tisztítónyílás

Robi fintarob at gmail.com
2009. Nov. 7., Szo, 07:48:59 CET

Sziasztok!

A kéménytisztítónyílással én is megjártam.
Újra kellett húzni a kéményeket, mert korábban nagyon felületesen építették
meg.  Beraktuk a tisztítónyílást a padláson, majdani tetőtér - fémet, hogy a
majdani lakótérben mutasson valahogy, ill. régi betont már nem szabad
beépíteni. Nem volt eléggé átgondolt a dolog, mert hálószobába nézett a
tisztítónyílás. Utánaérdeklődtem, hogy milyen szabályok is vannak az
elhelyezéssel kapcsolatosan....Nem lehet éghető járófelület 1nm-en a
közelébe. Legalább 50 cm-re kell legyen a járófelülettől. Csak saválló lehet
természetesen.... Arra már ki sem akartan térni, hogy ferdén lehet-e a
tisztítónyílás bejárata, mert másként közel van a mellette lévő ajtóhoz.
Kéményajtó ki, másikoldal kibont, nem egyenesen, hanem a kémény sarkától
ferdén kifúrtam, kivéstem, hogy meglegyen a kémény melletti ajtónál is azért
a távolság - másik oldalt meg befalaztam.

Még nem vették át, de szuperul működik. :) Az elkövetkezendő 10-15 évben nem
tervezem a tisztítónyílás használatát.

R.

__________ ESET NOD32 Antivirus - Vírusdefiníciós adatbázis: 4580 (20091106) __________

http://www.eset.hu