[Epitesz-barkacs] kémény tisztítónyílás

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2009. Nov. 7., Szo, 08:32:43 CET

Robi wrote:

> Még nem vették át, de szuperul működik. :) Az elkövetkezendő 10-15 évben
> nem
> tervezem a tisztítónyílás használatát.

Ez simán egy lemez, ami tömítve van beszerelve?

Nem igazán tudom, mi a bajuk a régivel, hacsaknem a légmentesen zárás. Az
dupla volt, tehát ha kivettem a külsőt, volt még egy belső is, ha jól
rémlik, szóval az biztos, hogy nem melegedett fel. Ugyanúgy max langyos
volt, mint maga a kémény fala belülről.

Ha téglából van a kémény rakva, simán malter..., akkor szerintem ugyanúgy
ki tud szivárogni a CO, mint ezen a betonon át. Ha persze valami cső van
benne, főleg, ha zárt, egybe lévő koracél cső, és azzal valami szerves
egységben van a koracél tisztítónyílás ajtaja is, tehát tömítve van, akkor
már jobban értem a dörgést. De így, hogy már többen leírták, hogy
"kivésem...", oszt jóvan, hááát, nekem fura. Mármint a koracélhoz való
ragaszkodás. Főleg, hogy az akár tök forró is lehet. Gyerek rátenyerel,
ott lesz a nyoma - a kezén.