[Epitesz-barkacs] 2 motoros hutoszekreny

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2009. Nov. 15., V, 19:48:21 CET

jhidvegi  <jhidvegi at gmail.com> 2009.11.15. 18:38:19 +1h-kor írta:

> Ebből a célból én nem szedném szét, már ha csak a kompresszor járása
> közbeni teljesítmény-felvételre vagy kíváncsi, és nem a hosszú idejű
> fogyasztásra.
>
> Szóval ekkor elég, ha hol az egyiket, hol a másikat tekered le teljesen
> úgy, hogy kattanjon is, ekkor tutira ki van kapcsolva. Ha az ajtó is be
> van csukva (nem fagyasztós rész), a lámpája sem ég.

bevallom, ha csak a teljesítményfelvétel érdekelne, bele is nyugodnék

titokban abban reménykedek, hogy valamilyen módon a hosszútávú
áramzabálást is szummázni próbálnám automatikusan kapcsolgató
gépenként(de több forgómorgót nem szereznék be)

6 évvel ezelőtti betegségem előtt még komolyabban álmodoztam
egy 48csatornás PC-s adatrögzítőről, ami percenként körbeszkennelte
volna a portokat, hogy éppen ki vagy bekapcsolódtak-e gépek

ma már ezt távolinak tűnnek,

most esetleg a hűtőgépmotorról krokodilcsipesszel vennék le delejt,
és azt próbálnám több napra szummázni