[Epitesz-barkacs] 2 motoros hutoszekreny

gyapo gyapo at freemail.hu
2009. Nov. 15., V, 22:21:57 CET

>Végülis csak attól függ, hogy ezekben a
>programozósdikban mennyire vagy otthon, meg a
>szükséges elektronikákban. Ha mástól veszed meg,
>a gatyád rámegy. Akkor már inkább venni kell
>vmilyen kis fogyasztásmérõket, és leolvasgatni... megvan tizen-huszonezerbõl.

Egy regebbi notebook is megvan egy tizesbol, es
dos+turbo pascallal csodakra kepes.

>Különben is, ha már központi számítógép, akkor
>az nem csak fogyasztást monitorozna, hanem
>rengeteg mindent meg tudna csinálni. Vannak már
>erre szakosodott cégek, legalábbis külföldön
>biztos. Magam a tv-ben láttam ilyen intelligens
>házat. Nna az aztán annyi mindent csinált, hogy
>fel se tudnám sorolni. Gondolom az ingatlanod
>árával felérõ pénzért meg is csinálnák. :-)

Nagyon sok mulik a felszinen. Ha grafikus
oprendszerre irt csicsa program, azzal nagyon sok
munka van, igy sok penz. Egyszerut meg nem keres
a piac, ezert nem is csinalnak. Azt mindenkinek
sajat maganak kell megirni. Egy dos, ha annyit
csinal, hogy portokat figyel meg billegtet, es
adatokat ir ki valahova, akkor gyakorlatilag orok
elet. Basic, pascal, c, forth, fortran, speed,
assembler, dbase, clipper csak igy hirtelen, de biztos van meg valasztek.
Tovabbra is gond a haz bekabelezese. Vannak
radios szenzorok is, abbol megint nem tul olcso a
jatek, es az adatatvitel is konnyebben hibazhat.
Nekem is van egy elkepzelesem, hogy mi mindent
meg tudnek csinalni, ha egyszer mindenhova menne
kabel. Egy modularis keretprogramot irnek, amibe
ki-be lehet a modulokat toltogetni,
tizedmasodperces valaszidoket siman lehetne
tartani egy p100-as notebokkal, dossal. Azzal meg
a kapunyito kodot is gombonkent le tudnam olvasni
realtime. A hangazonositas mar nem menne. :)

Udv.: gyapo

gyapokuk at cfwpont.hu